17.03.18 ( 15:31 )   |   Pievienoja: Elizabete Viļuma- Gražule   |   Raksts skatīts 2366 reizes   
NEWS IMAGE


15.marta komitejas sēdē tika skatīts jautājums par amata vienību lauksaimnieku konsultants atjaunošanas iespējām pagastu pārvaldēs.

Uz Dagdas novada domi ar lūgumu rast iespēju atjaunot šāda veida štatus griezās gan vairāku pagasta pārvalžu lauksaimnieki, gan deputāts A.Plotka, kurš ikdienā palīdz risināt zemnieku problēmas.

Šīs štatu vienības tika likvidētas 2017, gada nogalē. Lēmumu pieņemot esošais domes priekšsēdētājs A.Trūlis izteica viedokli, ka , ja lauksaimniekiem būs nepieciešamība, šīs amatu vienības atjaunos, jo lauksaimniekiem jāsaņem atbalsts arī no pašvaldības viņu jautājumu risināšanā.

Izskatās, kamēr A.Trūlis ir atvaļinājumā, šo problēmu risina Zaļo Zemnieku partijas biedre S.Viškure, kura atbalsta, ka lauksaimniekiem jāpalīdz ne lauksaimniecības konsultantiem, bet glābjot pagastu pārvalžu sekretāru slodzes, atbalstu lauksaimniekiem jāuzņemas pagastu pārvalžu sekretāriem, kurus obligāti būs jāapmāca.

Kur loģika? Nodot uzdevumu izpildi neprofesionāļiem, ja novadā ir profesionāļi?

Šo pašu argumentu sēdes laikā izteica deputāts V.Stikuts un jautājuma aktualizēja A.Plotka.

Tā vietā, lai atbildēt uz jautājuma S.Viškure izrādīja savu politisko bezspēcību un ar nepamatotiem apvainojumiem sāka uzbrukt deputāta A.Plotka darba izpildes kvalitātei.

Citādi kā politisko bezspēcību to nosaukt nevar, jo S.Viškure nav darba devēja A.Plotkam un šī darbinieka augstā darba kvalitāte zināma gan novada teritorijā, gan ārpus tās, kā arī zināma viņa tiešajam darba devējam.

Uz šādām bērnišķīgām rīcībām S.Viškure saņēma aizrādījumu no deputāta puses, uz ko saņēma tādu pašu repliku. Tikai apmainoties ar replikām deputāts A.Plotka nenosarka, ko neteiksim par S.Viškuri, kura pēc šīm asajām viedokļu apmaiņām nosarka.

Ja cilvēks no sirds izsaka viedokli, kaunam pateiktajā nebūtu vietas un sarkšanai pamata arī nebūtu.

Kādā veidā plānots lauksaimniekiem palīdzēt, skatieties video materiālu.

Kāpēc Dagdas novada priekšsēdētāja vietniecei rūp citu iestāžu darbinieku darba kvalitāte un nemaz nerūp savas pašvaldības darbinieku sniegto pakalpojumu kvalitāte, ko nākotnē piedāvās lauksaimniekiem? Šis jautājums paliek atklāts.

Jādomā vien būs, ka Zaļie Zemnieki pret lauksaimniekiem , vai arī tā vienkārši ir cīņa pret citu partiju deputātiem.

Izskatās, ka A.Trūļa kārtējais solījums tiks neizpildīts!




  Pievienoti 54 komentāri | Pievieno komentāru


Kopā ir pievienoti [ 54 ] komentāri

    Juzjad - 14.04.18 ( 18:40 )
Lai labāk zemi atdod pa velti lielajām saimniecībām ,tāpat lielie mānās un nemaksās normālu nomu maksu,vai vispār nemaksās, kā pierasts novadā,tad lai aizrijas.Lauki lai tukši stāv neviena māja lai nav.Konsultants te neko nelīdzēs

    būtu pareizi - 14.04.18 ( 18:00 )
vispār nevajag konsultantus novadā. tāpat mazās saimniecības kuļas, nav ko strādāt, tāpat tas nav izdevīgi. ir lielas saimniecības, lai tām iznomā zemi un viss.

    čūska - 14.04.18 ( 09:56 )
Katrā pagastā konsultants nav vajadzīgs , bet viens novadā derētu un lai brauc pa visu novadu un konsultē zemniekus , kur tas ir nepieciešams !!!!

    Sandrai - 21.03.18 ( 20:34 )
Sandruļ, tu ne tikai dzerevņa visā, bet arī . Kur tu Elizabetei redzi? Tev jau rēgojas? Es tava labākā draudzene lauksaimniecības jautājumos.

    boņuks - 21.03.18 ( 20:07 )
Nipers laikam priecīgs, ka likvidē un ņem ārpakalpojumu...

    ne Elizabete - 21.03.18 ( 17:19 )
ir daudzos normāli domājošos novadu (pagastos): Ciblas, Neretas, Krāslavas, Rēzeknes, Aizputes, Kokneses, Maltas pag., utt.

    andrupene - 21.03.18 ( 17:12 )
l/s konsultantu darbs neaprobežojas tikai ar platībmaksājumu pildīšanu, ja kas..

    zemnieka sieva - 21.03.18 ( 15:43 )
Zin kā, neesmu vis , bet kāda tam nozīme. Elizabet, uzraksti lūdzu cik Latvijas pašvaldībăs vēl palikuši katrā pagastā algoti lauku konsultanti? Ja reiz analīze, tad analīze. Dzīvoju ģerevņā, bet neesmu tāda bremze, lai nevarētu platībmaksājumu aizpildīt.

    Sandrai - 20.03.18 ( 22:46 )
Zemnieka sieva nav Sandra? dzerevņa visā.

    ieteikums - 20.03.18 ( 21:28 )
IETEIKUMS DEPUTĀTIEM - vajag, lai sekretāri arī pilda apkopējas funkciju pie reizes. varēs saekonomēt arī uz apkopējiem., lai katrs slauka savu darba vietu, bet gaiteņos dežūrgrafiku, kur dežūrēs pa nedēļai (kā koplietošanas telpa). tad apkopēji VISPĀR nebūs vajadzīgi.

    Uh,uh - 20.03.18 ( 21:23 )
Muldēšana vien sanāk,ziņotāji paši laikam nesaprot ko dara sekretāri.No 9 tikai trijos pagastos (mazākajos) apvienoti nodokļi un sekretāri.Lai palasa amata aprakstus.Nevajag mākslīgi atkal uzpūst štatus.Sanāk tie paši vēži citā kulē.Negribāt lai sekretārs,piemēram ir arī zobārsts?!Iedzīvotājiem tas noteikti patiktu.Zīmēt kartes vairs nav tik aktuāli,to gandrīz visi prot,bet sniegt derīgu info par saimniekošanu,projektiem...te ar jebkuru augstāko izglītību nesanāks un kursos ilgi un dārgi apiesies. Ja sekretāriem pienākumu mazāk,tad jau vadītājam arī.Ko viņš" ganīs'?

    zemis - 20.03.18 ( 21:14 )
Lai pašvaldība palīdz iznomāt zemi lielzemniekiem ,tā pa tiešo bez sarežģijumiem ,viņiem vis vēl nepietiek vajag apgriezienus, pārējie laipni uz Angliju.Kam mums lauku konsultanti nu tik tiešām lielzemniekiem nevajag, viņi paši zina ko dara

    zemnieka sieva - 20.03.18 ( 21:10 )
Ui, piedodiet, šajā lapā jau komentēt drīkst tikai pa Gražuļu modei, citădi būsi apsaukts par slimu un kādu tik vēl ne. Bet nu dzīves faktus tas nemaina - mūsu saimniecība var iztikt bez pagasta konsultanta... lai cik labs cilvēks viňš nebūtu..

    fff - 20.03.18 ( 21:09 )
pilnīgi piekrītu zemniekiem. nav ko konsultēties llkc, vajag, lai pašvaldība sniedz zemniekiem konsultācijas un llkc šeit vispār nav vajadzīgs.

    slimie - 20.03.18 ( 21:07 )
Vasa, tu arī!

    Vasa - 20.03.18 ( 21:06 )
Komentāru autori, Jū esat slimi cilvēki!

    ne zemnieks - 20.03.18 ( 21:04 )
vajag visu likvidēt. vajag ārpakalpojumus. arī domes vadību vajag kā ārpakalpojumu.

    zemnieku nav - 20.03.18 ( 20:18 )
šajā lapā neraksta neviens zemnieks. te sarakstās pašvaldības darbinieki, aiz muguras izrēķinās viens ar otru, jo acīs pateikt nav drosmes. gļēvuļi.

    zemniekiem - 20.03.18 ( 20:02 )
Ja pašvaldība konsultēs zemniekus, priekš kam tad Lauku konsultāciju birojs - http://new.llkc.lv/, priekš kam Dagdas novada lauku attīstības konsultants? Vajag izvēlēties vienu kantori. Tagad tas ir konsultāciju birojs.

    zemnieka sieva - 20.03.18 ( 19:08 )
Ar sociālo es domāju palīdzību tiem, kas nevar ne vairs paši apgūt ko jaunu, ne samaksāt par konsultācijām LLkc.. nu tā, 60+

    zemnieka sieva - 20.03.18 ( 19:07 )
Zemnieces vīram - kāds sakars konkrētajam rakstam ar kultūras organizatoriem ? nav ne jausmas..

    jkl - 20.03.18 ( 18:56 )
visus konsultantus novadā ir jālikvidē, lai cienījama vecuma tantiņas bez unukiem iznomā savu zemi vidējiem un lieliem zemniekiem. tā būs godīgi pret visiem.

    zemnieces vīrs - 20.03.18 ( 18:51 )
tad pasakiet man vidēja lieluma zemniekam - 1.) kāda ir, piemēram, pašvaldības kultūras metodiķa funkcija? es maksājot nodokļos uzturu arī šo personu. 2.) kas ir ''sociāla funkcija'' ?

    zemnieka sieva - 20.03.18 ( 18:42 )
Vidējam vai lielajam zemniekam tas konsultants bijis, nebijis.. ja nevar pats aizpildīt subsīdiju pieteikumu vai projektu, var arī samaksāt kādam, kas uzraksta. visa informācija atrodama LAD un LDC mājas lapās.. būsim godīgi, konsultanti pilda SOCIĀLU funkciju, palīdzot tantiņām cienījamā vecumā, kas ar datoru uz Jūs... un kurām nav unuku, kas var ar to palīdzēt..

    Toņai - 20.03.18 ( 14:35 )
Es domāju ka stiprus pamatus novada likvidacijai ielika Sandras kundze un tagad labi betonēšanas darbi notiek Aivara kunga vadī bā.To saka visi.runā ar ko gribi,visi tā domā

    Muha - 20.03.18 ( 13:17 )
Tapec rudenī uz zemnieku balles nebija ne cien.Viškura k-ga,ne Ļevkovu un pavisam bija cita gaisotne.Viņiem šie zemnieki ir lidz vienai vietai tadiem biznesmeņiem

    opis - 20.03.18 ( 07:27 )
pamati tika ielikti 1991.gadā, kur Latvija pašlikvidējas... 10-15 gadi un šeit būs āmen.

    Toņa - 20.03.18 ( 00:32 )
Dagdas novada likvidācijas pamatus ir ielicis Stikuta kungs !

    ??? - 18.03.18 ( 19:28 )
NAHER MAN JAAPMAKSA SANDRAS TAUKU AUDZESANA UN JANODROSINA LIDZEKLI TRULAS PLANPRATUMAM? LAI TO PERK PRIVATI, KURAM NAV NAUDAS ZEL.LAI IET PIE SANDRAS UN VINU PERK KA LETU PA...... JA JAU TADU POLITIKU VEDAM. MES TAK NEEJAM PIE PUILKSTENA REMONTETAJA, JA GRIBAM NOKNIEBTIES. kAPEC LAUKSAIMNIEKIEM JAPIEDAVA GLUPAS SEKRETARES.

    jautajumam666 - 18.03.18 ( 18:00 )
un, ja jau tā var arī pārējos novada pakalpojumus pirkt kā arpakalpojumu. kultūras, grāmatvedības, zivsaimniecības, komunālās apsaimniekošanas utt. tik nez kāpēc šoreiz tieši l/s konsultantu 1 štata vienības likvidēšana ir tas super - puper ekonomijas paraugs. žēl, ka cilvēkiem tagad Andrupenes pagastā būs jācieš jūsu plānprātības. īgnuma dēļ.

    jautajumam 666 - 18.03.18 ( 17:54 )
jums nav taisnība. var just, ka jūs nesaprotat tagadējo stāvokli l/s un ES atbalsta jomā.. ja jau saucat ''tās anketas'', tad tālāk var neturpināt. īstenība ar ''to anketu'' aizpildīšanu process tikai iesāksies un ritēs līdz pat gada beigām. tas vairs nav tā, kā bija pirms 6 gadiem, laiks iet uz priekšu šajā jomā daudz kas pamainījies, bet acīmredzami jūs vēl joprojām dzīvojiet pagātnē un droši vien domājiet, ka ''at tām anketām'' arī aprobežojas novada lauksaimniecība.

    Viedoklis jautājumam 666 - 18.03.18 ( 15:38 )
Skaties plašāk un domā 10 soļus uzpriekšu.pilnīgi piekrītu V.Stikutam.Kas te paliks dzīvot laukos?!jaunatne brauc projām.darba te nav.tikai zemnieki vien paliks.konsultanti ir vajadzīgi.īstenībā ļoti nopietns jautājums!Bet cik domē tagad ir nevajadzīgu amatu,kuri barojas uz mūsu rēķina vairākus gadus.grāmatvežu bars,visādi metodiķi ,vides dizaineri utt.Apskatot vidro ierakstu,secināju,ka ne Gekišs,ne garmatainā,ne Viskure to nesaprot.

    jautājums 666 - 18.03.18 ( 15:22 )
ja jau l/s konsultanti ir tādi super gudri, ka pat sekretāres nestāv blakus, tad kur problēma ? Lai noformē savu saimn.darbību un sniedz pakalpojumus lauku cilvēkiem, labums pašiem un arī citiem. Bet problēma laikam ir tur, ka to bļāvēju un kliedzēju ir uz rokas pirkstiem saskaitāmi. Vieglāk taču 1 mēnesī bišķīt pastrādāt un palīdzēt aizpildīt tās anketes un visu parējo gadu saņemt algu par neko . Tāpēc jau , l/s konsultant, jāceļ tā lielā draza pa visu novadu- vai ne???

    JES - 18.03.18 ( 11:29 )
TRULIKS IR SANDAS SANDALES, MUTAUTINS, SIKSNINA, WC PAPEIRS

    iedzīvotājs - 18.03.18 ( 10:40 )
Kad tas viss beigsies...?trūkst pacietības.cik ilgi vēl pazemos novada iedzīvotājus?

    777 - 18.03.18 ( 10:09 )
ja vajag atrisināt kādu jautājumu, jānāk pie Sandras. Truļs nespēj nevienu jautājumu atrisināt. kā Sandra teiks tā būs. Truļs tik pa feisbukiem specs.

    loģikai - 18.03.18 ( 09:47 )
Tad jau loģiskāk būtu sekretāres atbrīvot. Lai visus pakalpojumus sniedz pagastu veči. Sandra taču lielīja šādu pieredzi. Naudu ietaupīs! Nav liela māksla būt sekretārei.

    666 - 18.03.18 ( 08:53 )
Man jautājums LOGIKAI, CIK SEKRETĀRI IR SAGATAVOTI, UN CIK BŪS SAGATAVOTI UZ VISIEM LAUKSAIMNIECĪBAS JAUTĀJUMIEM. Jo konsultantam jāzin atbildes uz jautājumiem lopkopība, biologiskajā lauksaimniecība, ciltsdarbā, agronomijā, valsts ieņēmuma dienesta jautājumos. Jāzina kur piezvanīt un kur atrast atbildi uz uzdoto jautājumu. Mūsu valstī mainās likumi un noteikumi katru mēnesi izdomā kaut ko jaunu un bez zināšanām un pieredzes tur ne kā. Vienkārši jūs nezināt situāciju laukos un galvenais negribat zināt.

    loģika - 18.03.18 ( 07:38 )
Ko jūs uzbrūkat Sandrai? Gribat savas negācijas izgāzt, tad dariet to savādāk nevis melnojot un pazemojot citus cilvēkus! Reāli paskatieties ko dara sekretāres pagastos, tad sapratīsiet , ka viņas galīgi nav noslogotas (izņemot Bērziņus un Svariņus, kur sekretāres dara visu un arī kasieres darbu}, Sekretarēm pieliek konsultanta pienākumus , cilvēki , kuriem būs nepieciešams, saņems palidzību. Kapēc tik liela jezga un brēka tur, kur to nevajag ???

    Suņa gads - 17.03.18 ( 23:57 )
Viš kurkai pērnā gada slimība nenāca par mācību. Laikam grib vēl atpūsties.

    Zeme - 17.03.18 ( 23:54 )
Truļuhs lupata. Ne vārdu tur, ne ko spēj tautas labā. Uz visiem uzspļaut. Agrāk tāds nebija. Laikam, čigāniete piebūrusi. Nedod dieviņ, ka visās jomās. Veselā saprāta nav. Pie vecajiem draugiem a r iesniegumiem kā izbijies trusīts skraida. Necieš, ka tauta patiesību acīs saka. Viškurei cilvēks ir tikai tas, kurš viņu dievina un pielūdz, 100 lauksaimnieku viņai konkurenti. Jo grūtāk tiem būs dabūt naudu, jo lielākas izredzes viškuriem pa lēto tik pie viņu zemēm. Politika ļoti skaidra. Varu izmanto savām vajadzībām.

    Zemnieks - 17.03.18 ( 21:18 )
Ko citu var sagaidīt.šī dāma ar savu mīļoto vīru apčakarēja dāņus,būs mazāk sīkzemnieku,būs viņai vairāk ha zemes supsīdijām.Domas novirzītas tikai vienā virzienā,kā tik kādam izdarīt slikti.Bet Truls ,a ko Truls.....0

    nezinu - 17.03.18 ( 21:02 )
Sandra ir savu prātiņu nodzērusi. un nesaprot, kas notiek šajā tēmā. viņa ir neadekvāta. Plotkam izturību. būs ļoti grūti.

    nesapratne - 17.03.18 ( 20:52 )
Kas noticis ar Dagdas novadu? Kāpēc jāsāk ekonomēt uz lauku cilvēka rēķina?Kāpēs nenostrīķēt sev algas un nepaskatīties uz domes štatu samazināšanu? Viens slodze sadalīta uz 4 pagastiem un te sadomā saekonomēt! Jā, bēdīgi,ka ne visos pagastos nav konsultantu,bet jau esam ar to samierinājušies. Tiešām griežamies pie bijušajiem konsultantiem pēc palīdzības, bet tagad vispār haoss. Vai A.Plotka fiziski spēs visus pieņemt? Vai būs visiem iespēja tikt pie viņa uz Dagdu?Ja tagad visa Andrupene un pārējie pagasti drūzmēsies Dagdā pie viņa durvīm? Jā ,arī izbraukumi uz pagastiem pa 1. dienai neglābs situāciju....?Sandra laikam būs tā kas apmācīs sekretāres šim jaunajam darbam! Uz kurieni mēs ejam? Priekškam JŪS MUMS ESAT VAJADZĪGI!?

    909090 - 17.03.18 ( 20:45 )
ārprāts. tik tiešām novadam , tas viss ir kaut kāds čigānu lāsts uzlikts... šausmas.

    zemnieks - 17.03.18 ( 20:35 )
ko var teikt? Trulis ir tukša vieta domē. pilnīgs mamļa un populists. tfui. pilnīgs muļkatapa.

    pagasts - 17.03.18 ( 20:30 )
cik saprotu Sandrai arī Valentīna ar nepatīk vai traucē? ko? bet cilvēki visu lietas būtību izprot, ka pašlaik tas viss draud pārējiem ar pārslodzi ar sava veida problēmām un sarežģījumiem..... bet Viškurei viss secen? kā var nospļauties uz cilvēku pmatotu lūgumu? ko jūs vispār darāt? jūs esat lielākie kaitnieki novadam. apdomājaties.

    uraa - 17.03.18 ( 20:12 )
Sandra saki lūdzu, kas ir lauksaimnieku konsultants, jebkurš cilvēks no malas, kas pazīst datoru? Vai tad nav jāapmeklē kursi, semināri, jāapgūst viss jaunākais ko ievieš katru gadu? Varbūt jums pa pagastiem šajā amatā ielikt simtslatnieku, būs vēl izdevīgāk? Jūs kādreiz bijāt paanalizējuši kāpēc vienā pagastā ir daudz stipru ģimeņu saimniecību, bet otrā palicis pavisam maz. Tas ir ļoti atkarīgs no konsultantu darba un darbības pagastā. Bet ar jūsu saprašanu un attieksmi tikai likvidēt palikušās saimniecības. Tas ir zaļo un zemnieku attieksme pret laukiem, malači!

    traki - 17.03.18 ( 20:12 )
Neapskaužu Aivaru, viņam gan fiziskā slodze palielināsies! Brīnos par Artjomu, jo viņam arī bija tas gods kādreiz aizpildīt bloku kartes....vai tas nebija nogurdinošs, uzmanību un zināšanas prasošs darbs? Labi,ka šo jautājumu sāka cilāt ne jūlijā. Nabaga mazie sīkzemnieki! Ne jau tikai bloku kartes vien prasa zinošu speciālistu palīdzību, bet ir arī visādi ar lopkopību saistītie jautājumi, kur vajadzīgas zināšanas. Jāseko līdzi Izmaiņām likumos, lai nepalaistu garām kādu Es vai valsts doto iespēju. Nebūs miera arī bijušajiem konsultantiem,jo vienalga pie viņiem griezīsies cilvēki,kuri nav draugos ar internetu.Žēl gan,ka kārtējo reizi pārliecināmies,ka ne par saviem lauku ļaudim domā mūsu valdība.Lai sekretārītes iztur šo jaunumu un nenobaidās!

    kolhozs - 17.03.18 ( 19:22 )
brīnišķigi. lauksainieki ar saviem jautājumiemvar griezties pie: draugiem, paziņām, radiniekiem..... malači!

    andrupene - 17.03.18 ( 19:17 )
sandra saka, ka viens cilvēks ar ir cilvēks pagasta, bet kad pāri 100 cilvēku iesniegumu pieraksta, lai konsultantu pagastos saglabā, tad tie kas? necilvēki? viņus var ignorēt? uzspļaut viņu lūgumam? a kas tevi ievēlē amatā? tu ar savu galvu domā? vai visu prātu nodzēri jau?

    super - 17.03.18 ( 19:01 )
viškure saka, ka Badūns ir super cilvēks, strādājot 24 h diennaktī... hmm. cepuri nost. dzelzs cilvēks. savukārt Viškure prot lakt 24 h diennaktī.

    dagdas iedzīvotājs - 17.03.18 ( 18:51 )
labi. mēs visu sapratām. ja jau viss iet uz reorganizāciju, optimizāciju, tad ir jautājums - vai navajadzētu domes vadītājam samazināt vietnieku? priekš kam vietnieks vajadzīgs? piemēram izpilddirektoram vietnieka nav. viss notiek? priekš kam vadītājam vietnieks? var tak iztikt bez.

    Redzu - 17.03.18 ( 17:49 )
Cien.Sandra , smejas nevienīgi vien Raimonds (skat.13:29 min.),bet viss novads! Mūsu novada sēdes var skatīties vakaros ar popkornu .Jautras diskusijas!Paldies operatoriem par tādu iespēju.



Pievieno komentāru un izsaki savas domas


Nemāki vai nesanāk pievienot komentāru , apskaties šo VIDEO pamācību !

Ievadiet jūsu segvārdu :
Pierādi, ka neesi robots. Ievadi vārdu dagda ar mazajiem burtiem :
Izveidojot komentāru mājaslapā , tu automātiski paraksties uz šiem noteikumiem ! !